Dag 15 zondag 14 oktober 2012 - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Rianne en Matthijs Kraan Moerman - WaarBenJij.nu Dag 15 zondag 14 oktober 2012 - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Rianne en Matthijs Kraan Moerman - WaarBenJij.nu

Dag 15 zondag 14 oktober 2012

Door: Rianne

Blijf op de hoogte en volg Rianne en Matthijs

14 Oktober 2012 | Verenigde Staten, Las Vegas

Voor vandaag stond de helikoptervlucht door de Grand Canyon op het programma. We keken er erg naar uit en het was ook geweldig. Het was al gaaf om in een helikopter te vliegen en daarnaast was het uitzicht natuurlijk fantastisch. Het was helder en zonnig dus dat hielp mee. Het was een vlucht van 30 minuten waarvan 10 minuten door de Grand Canyon en 20 in het gebied er om heen. Na de helikoptervlucht gingen we op weg naar Las Vegas. Ook daar keken we erg naar uit. Onderweg hebben we ons omgekleed omdat het in Las Vegas 20 graden warmer was dan in de Grand Canyon. We kwamen om 14:00 uur aan bij ons hotel, het Bellagio. Het staat beschreven als een van de mooiste en meest chique hotels van Las Vegas. Het genot begon al bij de ingang waar de auto voor ons werd geparkeerd en wij konden gaan inchecken. Ik heb voor het hotel bijna geen woorden, het is echt super. Onze kamer is echt groot met een prachtige inrichting en het uitzicht is top. Onze eerste attractie in Las Vegas was op het Stratosphere gebouw. dat is een heel hoog gebouw waar zo'n waarin je word afgeschoten en een vrije val maakt. normaal gesproken is dit al een spannende attractie maar omdat hij nu bovenop een al heel hoog gebouw stond was het helemaal eng. Daarna hebben we verschillende hotels bezocht. de hotels in Las Vegas hebben allemaal een eigen thema waarin ze gebouwd zijn. daarnaast hebben ze allemaal een casino en winkels, genoeg te zien dus. We hebben 's avonds in een van de restaurants van het hotel gegeten. We hadden een vijf gangen menu met bij elke gang een bijpassend glas wijn. Het was ongelooflijk duur, maar het eten was het lekkerste wat we ooit hebben gegeten. Het was een ware smaaksensatie, ik wist niet dat eten zo lekker kon zijn.

• 16 Oktober 2012 - 10:27

Yolanda:

Die toren in Vegas kennen we nog wel. Erg hoog en met enge atracties.
    Nu gauw jullie vakantie terugwinnen in het casino :0

• 16 Oktober 2012 - 11:29

Riet:

Telkens weer geniet ik van jullie verhalen en wat moet het geweldig zijn!