Dag 16 maandag 15 oktober 2012 - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Rianne en Matthijs Kraan Moerman - WaarBenJij.nu Dag 16 maandag 15 oktober 2012 - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Rianne en Matthijs Kraan Moerman - WaarBenJij.nu

Dag 16 maandag 15 oktober 2012

Door: Rianne

Blijf op de hoogte en volg Rianne en Matthijs

15 Oktober 2012 | Verenigde Staten, Las Vegas

Nadat we gisteravond nog een gokje hadden gewaagd in het casino zijn we laat gaan slapen en werden we vanmorgen om 11:30 uur wakker. We besloten om in het hotel bij het buffet te gaan eten. Ik heb me gisteren al uitermate positief uitgelaten over het hotel, maar ook dit buffet ging alles te boven. Zo ontzettend veel keus en de kwaliteit van het eten was geweldig. Ik kan echt iedereen dit hotel aanraden. Na ons ontbijt/ lunch zijn we naar de achtbaan van het hotel New York New York gegaan, waarvoor we een dagpas hebben gekocht. We zijn daar 's middags twee keer in geweest en 's avonds nog een keer. 'S avonds zijn we naar downtown Las Vegas gegaan. Om daar een lichtshow te zien. Ze hebben daar een show van 12,5 miljoen led lampjes. Het was leuk om te zien en we vonden het leuk om ook dat gedeelte van Las Vegas gezien te hebben. 'S avonds hebben we nog een gokje gewaagd in hot casino, met een positieve uitkomst!

• 16 Oktober 2012 - 10:30

Yolanda:

En????gratis vakantie????

• 16 Oktober 2012 - 11:31

Riet:

Ook mijn vraag: Vakantie terug verdiend???

• 16 Oktober 2012 - 18:58

Rianne:

Nee dat helaas niet, maar we hoeven niet meer te pinnen voor de rest van de vakantie.