Dag 14 zaterdag 13 oktober 2012 - Reisverslag uit Grand Canyon, Verenigde Staten van Rianne en Matthijs Kraan Moerman - WaarBenJij.nu Dag 14 zaterdag 13 oktober 2012 - Reisverslag uit Grand Canyon, Verenigde Staten van Rianne en Matthijs Kraan Moerman - WaarBenJij.nu

Dag 14 zaterdag 13 oktober 2012

Door: Rianne

Blijf op de hoogte en volg Rianne en Matthijs

13 Oktober 2012 | Verenigde Staten, Grand Canyon

We hadden ons een soort van verslapen vanmorgen. We werden om 08:20 wakker en we wilden om 09:00 uur weg. Uiteindelijk gingen we, na zelfs nog ontbeten te hebben, om 09:12 uur weg. We kwamen om 12:00 uur aan in de Grand Canyon. Onderweg zagen we mensen met mutsen en handschoenen aan, het bleek toen 7 graden te zijn, waar we niks van hadden gemerkt omdat we in de auto zaten. Eenmaal aangekomen in de Grand Canyon was het kwik gestegen tot rond de 15 graden. We wilden in de Grand Canyon twee dingen doen; een wandeling maken en de zonsondergang fotograferen. In het Visitors Center hadden we met behulp van een ranger een wandeling en een mooie plek voor de zonsondergang uitgekozen. Met gratis shuttlebussen zijn we gekome waar we wilden. De wandeling die we hadden uitgekozen was erg zwaar. Het was erg stijl en omdat je zo hoog zit heb je al snel ademnood. Na de wandeling hebben we even wat gegeten. Daarna gingen we met de bus op weg naar de juiste plek voor de foto's. We hadden wel verwacht dat meer mensen dit plan hadden opgevat, maar dat het er zoveel zouden zijn hadden we niet gedacht. Er stond bijna honderd man in de rij voor de bus. En we waren eve bang dat we te lang zouden meyen wachten, en de zonsondergang zouden missen. Gelukkig konden we nog net met de tweede bus mee en waren we nog op tijd. Naast dat we mooie foto's hebben kunnen maken was de zonsondergang ontzettend mooi om te zien. 'S vonds hebben we bij Wendy's gegeten en heeft Thijs nog even in het bubbelbad gebadderd. Morgenochtend worden we om 08:30 uur op het vliegveld verwacht voor onze helikoptervlucht door de Grand Canyon. Daarna vertrekken we naar Las Vegas!!!

• 14 Oktober 2012 - 15:44

Yolanda:

Wat een temperatuurverschillen, maar desondanks toch genotenvan de natuur.
    Veel plezier morgen met jullie helicoptervlucht. Ben reuze benieuwd
    naar jullie ervaring.