Dag 2 maandag 1 oktober 2012 - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Rianne en Matthijs Kraan Moerman - WaarBenJij.nu Dag 2 maandag 1 oktober 2012 - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Rianne en Matthijs Kraan Moerman - WaarBenJij.nu

Dag 2 maandag 1 oktober 2012

Blijf op de hoogte en volg Rianne en Matthijs

01 Oktober 2012 | Verenigde Staten, San Francisco

Thijs en ik waren vannacht allebei om 06:00 uur klaar wakker, maar hebben daarn gelukkig wel weer verder geslapen tot 08:00 uur. Beneden in het hotel ontbeten met croissants, kofiie, thee en jus d'orange. Om 09:00 uur stonden we buiten en we waren 's avonds om 21:40 uur weer terug in het hotel. We zijn eerst van ons hotel naar Coit Tower gelopen. Vanaf daar hadden we een prachtig uitzicht over de stad. Het was vandaag de warmste dag van het jaar (31 graden) en het was heel helder met geen wolkje aan de lucht dus we konden heel ver kijken. We zijn door China Town gelopen en hebben het restaurant The Stinking Rose gezien. We zijn doorgelopen naar Pier 39 waar we de zeeleeuwen hebben gehoord en gezien. Na even in de rij hebben gestaan hebben we gereden met de Cable Car. Uiteraard hadden we gezorgd voor een sta-plaats waardoor we het echte Cable Car gevoel beleefden. We zijn uitgestapt bij Union Square en hebben daar wat winkels bezocht. Daarna zijn we weer met de Cable Car terug gegaan naar Pier 39 en hebben we aan het water gegeten vlak naast de zeeleeuwen.

• 03 Oktober 2012 - 06:42

Riet:

Goedemorgen, leuk om jullie reisverslag te lezen en sportief dat jullie in die warmte gefietst hebben. Ik kijk naar het volgende verslag uit. groetjes Riet/Ma

• 03 Oktober 2012 - 20:34

Yolanda:

Heel veel herinneringen van onze amerika vakantie komen terug