Dag 1 zondag 30 september 2012 - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Rianne en Matthijs Kraan Moerman - WaarBenJij.nu Dag 1 zondag 30 september 2012 - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Rianne en Matthijs Kraan Moerman - WaarBenJij.nu

Dag 1 zondag 30 september 2012

Door: Rianne

Blijf op de hoogte en volg Rianne en Matthijs

30 September 2012 | Verenigde Staten, San Francisco

Vanmorgen ging de wekker om 06:00 uur. We werden om 07:00 uur opgehaald door Robert en Yolanda, die ons naar Schiphol brachten. Onze vlucht vertrok op tijd om 10:45 uur, naar Washington. Het was een goede vlucht met weinig tot geen tubulentie. We kwamen aan in Washington om 13:45 uur (locale tijd). We hebben toen op het vliegveld een lekkere donut gegeten bij Dukin' Donuts. Ook hebben we avondeten gegeten, een halve kip met aardappelpurree en groenten. Onze vlucht naar San Francisco stond gepland voor 17:30 en hoewel we op tijd het vliegtuig in konden vertrokken we pas om 18:30 uur. Er stond namelijk een vliegtuigfile bij de startbaan. We hadden deze vlucht helaas geen priveschermpjes om films op te kijken dus we waren blij toen we er waren. Deze vlucht wel wat turbulentie. Uiteindelijk kwamen we aan in San Francisco om 20:30 uur en waren we 45 minuten vertraagd. Er stond op het vliegveld helaas geen shuttlebus naar het hotel, maar we konden met een gezamenlijke taxi mee voor 18 dollar per persoon. Dit leek ons een redelijke prijs want we moesten nog een aardig stuk rijden. Nadat we hadden ingecheckt bij het hotel hebben we aan de overkant een lekkere pizza gegeten en zijn we gaan slapen.

• 03 Oktober 2012 - 20:30

Yolanda:

Hoi Rianne en Matthijs,

We vonden het leuk om jullie naar schiphol te brengen en uit te zwaaien