Dag 3 dinsdag 2 oktober 2012 - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Rianne en Matthijs Kraan Moerman - WaarBenJij.nu Dag 3 dinsdag 2 oktober 2012 - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Rianne en Matthijs Kraan Moerman - WaarBenJij.nu

Dag 3 dinsdag 2 oktober 2012

Door: Rianne

Blijf op de hoogte en volg Rianne en Matthijs

02 Oktober 2012 | Verenigde Staten, San Francisco

Vanmorgen stonden we weer op om 08:00 uur en we gingen rond 09:00 uur op weg naar de fietsverhuur. Daar hebben we een tandem gehuurd en zijn we richting de Golden Gate brug gefietst. Onderweg merkte Thijs dat zijn trapper wat los leek te zitten. Eenmaal aangekomen bij de Golden Gate hebben we bij een informatiecentrum gevraagd of ze iets hadden waarmee we de trapper vast konden draaien. De mensen daar waren erg behulpzaam en hielpen ons met de fiets. Toen we net aan de andere kant van de Golden Gate brug aankwamen vloog de trapper eraf! Daar in een telefooncel gebeld naar de fietsverhuur. We hadden een slechte verbinding en die vrouw dacht in eerste instantie dat we onze zadel waren verloren, paddle klinkt als saddle (vergeef me mijn spelling). Maar goed, het resultaat van het telefoongesprek was dat we weer terug de brug over moesten en daar zouden we weer een nieuwe fiets krijgen. Toen we de nieuwe fiets hadden moesten we weer over de brug en konden we onze reis vervolgen. Het was ook vandaag weer ontzettend warm, ruim over de 30 graden dus de reis die we voor ogen hadden hebben we niet helemaal kunnen maken, daar was het veel te warm voor. Van een Amerikaan die veel respect voor onze fietsprestatie had kregen we vier flesjes water voor onderweg. Gelukkig hadden we gisteren wel zonnebrandcreme gekocht, dus we zijn niet verbrand. Toen we met de fiets met de Ferry terug vaarden naar San Francisco viel ons op dat we toch wel heel ver hadden gefietst! Door het mooie heldere weer konden we weer ver kijken en hadden we hele mooie uitzichten vanaf de Ferry. Wat heeft gezorgd voor mooie foto's. De Ferry bracht ons naar Pier 39 waar we een heerlijk Ben en Jerry ijs(je) hebben gegeten, waarna we onze fiets terugbrachten naar de fiets verhuur. Daarna een aardige wandeling terug naar ons hotel waar we gedouched hebben en ons klaargemaakt hebben om ergens een simpel diner te nuttigen. Dit is een diner geworden bij Jack in the Box, een fastfood restaurant. Daarna zijn we verder downtown San Francisco in gegaan en hebben op een terras een kop koffie en thee gedronken.

• 03 Oktober 2012 - 08:58

Viola:

Hoi, Hoi.

jullie hebben al veel leuke dingen gedaan. en zelfs daar gaat je fiets stuk. wel lief dat jullie water kregen want met 30 graden is het nou niet heel lekker fietsen.
    heel veel plezier.
    groetjes viola

• 05 Oktober 2012 - 07:52

Riet:

Hoi Rianne en Matthijs, de neuroloog en nefroloog zijn erg tevreden over de vooruitgang bij Gerard. Onderzoeken neurologisch en bloed waren goed. We gaan dus de goede kant op. Dat zei de nefroloog ook.

Rianne ik moest je de groetjes geven van Belinda, hierbij dus!