Dag 6 vrijdag 5 oktober 2012 - Reisverslag uit Pismo Beach, Verenigde Staten van Rianne en Matthijs Kraan Moerman - WaarBenJij.nu Dag 6 vrijdag 5 oktober 2012 - Reisverslag uit Pismo Beach, Verenigde Staten van Rianne en Matthijs Kraan Moerman - WaarBenJij.nu

Dag 6 vrijdag 5 oktober 2012

Door: Rianne

Blijf op de hoogte en volg Rianne en Matthijs

05 Oktober 2012 | Verenigde Staten, Pismo Beach

Het was de bedoeling dat we vandaag gingen Whale Watchen en hadden daarom onze wekker vroeg gezet. We moesten weg om 07:45 uur, maar omdat de batterij van de telefoon leeg was, is onze wekker niet afgegaan en werden we wakker om 07:40 (een voorteken!) we hebben ons toen heel snel aangekleed en zijn in de auto gesprongen naar een stadje hier een half uur vandaan, Morro Bay. We hebben daar een half uur gewacht maar het zag er heel dicht uit. We hebben het toen nagevraagd bij het Visitors Center en daar bleek dat we pech hadden omdat er geen andere mensen waren die hadden gereserveerd. Voor vandaag waren wij de enige en hij vaart alleen uit wanneer hij minstens een reservering heeft op een dag. Dat was even balen maar we konden ook concluderen dat we allebei wel heel erg moe waren. Dus we zijn terug naar ons hotel gegaan en hebben heerlijk in bed gelegen van 11:00-13:15 uur. Daarna zijn we naar het outlet winkelcentrum gegaan. Thijs heeft twee Levi spijkerbroeken, een paar Nike sneakers, een paar hardloopschoenen van Nike en een vest van Levi gekocht. En ik heb een broek van Levi gekocht. In het hotel hebben we nog een drankje gedronken. Het is overigens een heel leuk hotel. Het ademt een knusse Spaanse sfeer uit. Thijs heeft nog wat baantjes getrokken in het zwembad. Rond een uur of acht zijn we naar een restaurant naast ons hotel gegaan, Danny's. Daar hebben we voor weinig geld heel veel en heel lekker gegeten. Thijs heeft zijn eigen hamburger gebouwd en ik had heerlijk stoofvlees. Morgen gaan we er weer vroeg uit. We ontbijten in het hotel en gaan dan op weg naar Santa Barbara. Daar hebben we voor 10:00 uur een Whale Watching gereserveerd. Hopelijk hebben we dan meer geluk!

• 06 Oktober 2012 - 09:46

Viola:

Hoi Hoi,

zo jullie hebben even lekker ingeslagen. jullie hebben deze week al heel veel leuke dingen gedaan.
    heel veel plezier nog, hier is het weer er vies regen weer. stuur eventjes beetje de zon deze kant op:-)
    groetjes xx

• 06 Oktober 2012 - 11:08

Yolanda:

Jammer van het whale whatchen, maar nieuwe energy opdoen is heeeeel belangrijk.
    Ik zie Matthijs zijn hamburger al bouwen....ik zie hem genieten!
    Jullie hebben straks nog een extra koffer nodig.
    Nou vee lplezier met het whale watchen in Santa Barbara xxxxxx

• 06 Oktober 2012 - 11:11

Yolanda:

Oeps toets te lang ingedrukt gehouden, echt weer iets voor mij. Mssn kan het er later wel uitgehaald worden.

• 06 Oktober 2012 - 19:16

Menno:

Volgens mij vermaken jullie je wel.

Wij (Jochem en ik) hebben vandaag aan jullie keuken gewerkt. Ik denk dat hij nu voor 90% klaar is. Veel plezier nog en geniet er lekker van. Mocht je nog een leuk eettentje willen zoeken dan adviseer ik je tripadvisor.nl aan.