Dag 13 vrijdag 12 oktober 2012 - Reisverslag uit Sedona, Verenigde Staten van Rianne en Matthijs Kraan Moerman - WaarBenJij.nu Dag 13 vrijdag 12 oktober 2012 - Reisverslag uit Sedona, Verenigde Staten van Rianne en Matthijs Kraan Moerman - WaarBenJij.nu

Dag 13 vrijdag 12 oktober 2012

Door: Rianne

Blijf op de hoogte en volg Rianne en Matthijs

12 Oktober 2012 | Verenigde Staten, Sedona

We werden vanmorgen om 08:45uur verwacht bij de Pink Jeep Tours. Om 09:00 uur vertrok onze Jeep naar een gebied in de Red Rocks Canyon waar je met een gewone auto niet kan komen. Het was een tour van anderhalf uur die stuiterde door ruig gebied en af en toe stopte om foto's te kunnen maken van de prachtige omgeving. Vannacht heeft het geregend en da maakte de tour nog leuker, we reden nu vol door de plassen heen die er anders niet hadden gelegen. Het was qua weer een dag die niet bij Sedona past. Het is een stad waar 300 dagen per jaar de zon schijnt en het slechts tien dagen per jaar regent. De bestuurder van onze jeep vertelde wel dat dit weer voor de mooiste foto's zorgde, door de wolken en de schaduwen op de rotsen, dus dat was ons voordeel. Gelukkig klaarde rond 10:00 uur wat op en was het wat minder koud. Toen we 's middags naar het Vista Point in Oak Creek Canyon gingen begonnen het heel hard te regenen en te hagelen. Sedona ligt trouwens op 4000 feet en het Vista Point ligt op 6000 feet, dus dat was nog een aardige klim met de auto. Gelukkig was het alle momenten dat we vandaag buiten waren droog, het heeft alleen geregend toen we in ons hotel of in de auto waren. Hopelijk blijft dit de rest van de vakantie ook zo. 'S avonds ben ik er alleen op uit gegaan met de auto en heb ik pizza gehaald bij Domino's, die we we heerlijk op onze hotelkamer hebben opgegeten. Morgen gaan we op weg naar de Grand Canyon, waar we heel veel zin in hebben! Hopelijk wordt het goed weer.

• 13 Oktober 2012 - 11:49

Yolanda:

Wat leuk om jullie via skype te spreken en te zien. Wat een mooi uitzicht vanuit jullie hotelkamer.

• 16 Oktober 2012 - 11:41

Riet:

Ook ik was verrast toen mijn Ipad geluid maakte en jullie belde via Skype. Geweldig om het uitzicht te zien en was ik in de buurt dan kwam ik even langs!!!Jeany wist niet wat het was en schrok toen jullie gingen praten, hahaha!