Dag 8. Zondag 06-09-2015. - Reisverslag uit Rogil, Portugal van Rianne en Matthijs Kraan Moerman - WaarBenJij.nu Dag 8. Zondag 06-09-2015. - Reisverslag uit Rogil, Portugal van Rianne en Matthijs Kraan Moerman - WaarBenJij.nu

Dag 8. Zondag 06-09-2015.

Door: Rianne

Blijf op de hoogte en volg Rianne en Matthijs

06 September 2015 | Portugal, Rogil

Vandaag een echte relaxdag. We hebben ons tot half vier vermaakt in en rondom onze blokhut. En dan met name in de hangmatten. Om half vier zijn we naar Lagos gegaan. Hier waren we gisteren doorheen gereden torn we naar de dierentuin gingen. Het leek om sleuf om hier vandaag naartoe terug te gaan omdat het er gezellig (toeristisch) uitzag. Na over de boulevard gelopen te hebben en de enkele tellende winkelstraat doorlopen te hebben, zijn we op een terrasje gaat zitten waar we heerlijke crêpes hebben gegeten. Hierna besloten we weer huiswaarts te keren. Ons avondeten hebben we weer in Odeceixe genuttigd, dit keer wel een een ander restaurant. Eenmaal weer terug bij de blokhut hebben we nog even genoten van de prachtige sterrenhemel . Het was vandaag namelijk erg mooi weer. In tegenstelling tot voorgaande dagen was het vrijwel windstil en onbewolkt waardoor het ook warm was.

• 07 September 2015 - 22:14

Yolanda:

Toch leuk om weer even in de bewoonde wereld te zijn