Dag 3. Dinsdag 01-09-2015. - Reisverslag uit Elvas, Portugal van Rianne en Matthijs Kraan Moerman - WaarBenJij.nu Dag 3. Dinsdag 01-09-2015. - Reisverslag uit Elvas, Portugal van Rianne en Matthijs Kraan Moerman - WaarBenJij.nu

Dag 3. Dinsdag 01-09-2015.

Door: Rianne

Blijf op de hoogte en volg Rianne en Matthijs

01 September 2015 | Portugal, Elvas

Gisteravond om 21:00 uur sloten wij onze ogen en rond 10:00 uur gingen we vanmorgen uit bed. Na deze goede nachtrust bezochten we supermarkt, die qua grootte en assortiment (ze verkochten ook tv's e.d.) deed denken aan een Amerikaanse supermarkt. We kochten ons ontbijt en verorberden deze op de parkeerplaats als ware kampeerhelden. Om 11:45 uur begon onze autoreis van vandaag, op weg naar Portugal. Onderweg genoten we van het mooie Spaanse landschap en nuttigde we ook onze lunch op een bankje, langs de weg. De benzineprijs is hier erg gunstig namelijk rond de €1,10 per liter. Best prettig als je voor de heen en terugreis al zo'n 5000km af moet leggen.

Het hotel in Portugal ademt een echt vakantiegevoel uit. De vorige hotels in Frankrijk en Spanje waren saaie, formele 'we zijn op doorreis en blijven hier echt maar 1 nacht' hotels. Dit hotel is gebouwd in haciënda stijl en oogt ontspannen en vriendelijk.

Bij aankomst bij het hotel, om 17:45 uur (lokale tijd, we zijn een uurtje terug gegaan in de tijd), was het 31 graden.
Morgen hebben nog een korte reis van iets meer dan 300km voor de boeg waarna we aankomen in Rogil, waar we een week verblijven.

• 02 September 2015 - 13:04

Yolanda:

Selfiestick, haha toch gezwicht

• 02 September 2015 - 15:38

Oma (Robert):

Oma heeft alles nu ook gelezen.
    Ze vindt het heel leuk, en hoopt dat jullie blijven genieten.
    Groeten van Oma

• 04 September 2015 - 18:31

Rianne :

@Yolanda
    Matthijs heeft een go pro camera gekocht voordat we weggingen, daar is de selfiestick van. Wel handig met vanuit de auto en onszelf filmen:)

@Oma
    Leuk dat u weer meeleest. Groetjes van ons