Dag 1. Zondag 30-08-2015 - Reisverslag uit Tours, Frankrijk van Rianne en Matthijs Kraan Moerman - WaarBenJij.nu Dag 1. Zondag 30-08-2015 - Reisverslag uit Tours, Frankrijk van Rianne en Matthijs Kraan Moerman - WaarBenJij.nu

Dag 1. Zondag 30-08-2015

Door: Rianne

Blijf op de hoogte en volg Rianne en Matthijs

30 Augustus 2015 | Frankrijk, Tours

Het voordeel van een autovakantie is dat je zelf kan beslissen hoe laat je vertrekt. Onze planning was dan ook om vanmorgen tussen 09:00-10:00 uur te vertrekken maar dat werd 10:50 uur. Aangezien het doel van deze reis ontspannen is, begonnen we goed. De enige 'verplichting' die we vandaag hadden was dat we een hotel in Tours in Frankrijk hadden gereserveerd waar we vanaf 17:00 uur konden inchecken. Uiteindelijk waren we hier om 20:45 uur, na zo'n 765 km gereden te hebben. Onderweg hebben we 34 uur minuten vertraging opgelopen door file in Frankrijk, zijn we drie keer gestopt om te pauzeren en hebben we genoten van het uitzicht onderweg. Bij aankomst in Tours was het 34 graden. Het schijnt vannacht en morgenochtend erg te gaan regenen, we gaan het zien. Tours lijkt een stadje gericht op vakantiegangers op doorreis, want waar we bijna de hele reis door Frankrijk (Parijs uitgezonderd) bijna geen bebouwing zijn tegengekomen, bestaat Tours uit hotels en restaurants. Denk dan vooral niet te luxe, want iedereen is immers op doorreis, maar de keus in fastfood restaurants rondom ons hotel is ruim en daarnaast hebben we ook al een supermarkt gesignaleerd. Keuze genoeg morgenochtend voor het ontbijt.

• 01 September 2015 - 00:42

Bianca: