Dag 20 vrijdag 19 oktober 2012 - Reisverslag uit Yosemite, Verenigde Staten van Rianne en Matthijs Kraan Moerman - WaarBenJij.nu Dag 20 vrijdag 19 oktober 2012 - Reisverslag uit Yosemite, Verenigde Staten van Rianne en Matthijs Kraan Moerman - WaarBenJij.nu

Dag 20 vrijdag 19 oktober 2012

Door: Rianne

Blijf op de hoogte en volg Rianne en Matthijs

19 Oktober 2012 | Verenigde Staten, Yosemite

We stonden vanmorgen om 08:30 uur op. We hebben rustig aan ontbeten bij het hotel en zijn toen naar Yosemite National Park gereden, het ligt op twaalf minuten rijden hier vandaan. We begonnen aan een Trail maar die was voor mij te zwaar. Het was ontzettend stijl omhoog en omdat je hier erg hoog zit zit er minder zuurstof in de lucht waardoor ik het snel benauwd kreeg. Bij het Visitors Center hebben we toen gevraagd naar een andere vlakkere Trail en een waar niet zo veel toeristen waren. De Trail die we hebben gelopen was 13 km lang en we hebben er 3,5 uur over gedaan. Het was een mooie wandeling door gebied met veel bomen met prachtige herfstkleuren. Na de wandeling zijn we terug gegaan naar het hotel en daarna hebben we lekker gegeten. Als afsluiter van de dag hebben we gepoold.

• 30 Oktober 2012 - 13:43

Yolanda: