Dag 18 woensdag 17 oktober 2012 - Reisverslag uit Tulare, Verenigde Staten van Rianne en Matthijs Kraan Moerman - WaarBenJij.nu Dag 18 woensdag 17 oktober 2012 - Reisverslag uit Tulare, Verenigde Staten van Rianne en Matthijs Kraan Moerman - WaarBenJij.nu

Dag 18 woensdag 17 oktober 2012

Door: Rianne

Blijf op de hoogte en volg Rianne en Matthijs

17 Oktober 2012 | Verenigde Staten, Tulare

Vorige week heeft het in Death Valley heel hard geregend waardoor er op sommige plekken zoveel water lag dat er wegen afgesloten moesten worden. Gelukkig waren de meeste alweer open, alleen was er nog een weg dicht naar een plaats waar wij graag heen hadden gewild. Dit was een plek waar de rotsen fel geel, groen etc. Gekleurd zijn. Van de receptionist van ons hotel begrepen we dat we dit ook goed konden zien vanaf een uitzichtpunt op drie kwartier (terug) rijden vanaf het hotel. Omdat we het toch graag wilden zin hebben we het maar gedaan.
Van Death Valley naar Tulare. Onderweg naar het uitkijkpunt zagen we heel veel tarantula's op de weg staan/lopen. Mijn hemel wat zijn die beesten ontzettend groot. Ik vond ze echt vreselijk eng en Thijs vond ze geweldig. War resulteerde in Thijs die ging stoppen en vanuit de auto foto's ging maken en ik die rillend op de bijrijder stoel zat, smeekte of het raam dicht mocht bij het fotograferen en of we snel weer verder konden rijden. Het uitkijkpunt viel wat tegen omdat we de felle kleuren niet konden zien. we zijn toen weer teruggegaan richting het hotel en vanaf daar verder gereden naar ons volgende hotel in Tulare. Het was een lange dag in de auto waardoor we niet veel hebben gedaan en we hadden daarom 's avonds in het hotel een onbevredigend gevoel aan de dag overgehouden. De receptioniste vertelde dat er in Tulare niet veel te beleven viel en we zijn toen maar (weer) naar zo'n outlet shopping plaza gegaan. Waar we nog wat kleding hebben gekocht (nu maar hopen dat de koffers net te zwaar zijn voor de terugreis).

• 30 Oktober 2012 - 13:37

Yolanda:

Jakkes wat eng. Zooooo blij dat ik ze nooit ben tegengekomen.