Dag 12 donderdag 11 oktober 2011 - Reisverslag uit Sedona, Verenigde Staten van Rianne en Matthijs Kraan Moerman - WaarBenJij.nu Dag 12 donderdag 11 oktober 2011 - Reisverslag uit Sedona, Verenigde Staten van Rianne en Matthijs Kraan Moerman - WaarBenJij.nu

Dag 12 donderdag 11 oktober 2011

Door: Rianne

Blijf op de hoogte en volg Rianne en Matthijs

11 Oktober 2012 | Verenigde Staten, Sedona

Het is dag 12 van onze vakantie, wat betekent dat we net over de helft zijn. Na de afgelopen tijd alleen maar de wegen in zuidelijke richting te zijn gereden gingen we vandaag voor het eerst in noordelijke richting. Voor vandaag stond de Apache Trail op het programma. Een route die lang geleden al door de Apache indianen gereden werd. Het was een route van 40 mijl waarvan 20 mijl over een onverharde weg was. Dat was hobbelen! Het was een prachtige route. De voorspelling was dat het vandaag rond de 23 graden zou zijn. De temperatuur was op zijn hoogst 30 graden, echter toen we aankwamen bij ons hotel was het 15 graden. We begonnen met zon en bewolking en eindigden met regen en onweer. Gelukkig zaten we de hele dag in de auto, want nadat we de Apache Trail hadden gereden moesten we nog door doorrijden naar ons hotel in Sedona. We zijn vanmorgen vertrokken om 09:00 uur en kwamen om 18:00 uur aan in hotel. Onderweg zijn we gestopt bij Goldfield Ghosttown, een oud mijnstadje uit 1893 en bij Tortilla Flat. Tortilla Flat is een authentiek overblijfsel van een oude west stadje, in het midden van de Tonto National Forest. Omdat we vanmorgen hebben ontbeten bij de McDonalds besloten we om ook ons avondeten te nuttigen bij de Mc. Het ontbijt bij de McDonalds is hier trouwens echt lekker. Scrammbled egg, pancakes, hash browns en een mini broodje hamburger.

• 12 Oktober 2012 - 11:44

Yolanda:

Was wel even wennen zeker 15 graden kouder.Maar misschien een welkome afwisseling.