Dag 9 maandag 8 oktober 2012 - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van Rianne en Matthijs Kraan Moerman - WaarBenJij.nu Dag 9 maandag 8 oktober 2012 - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van Rianne en Matthijs Kraan Moerman - WaarBenJij.nu

Dag 9 maandag 8 oktober 2012

Door: Rianne

Blijf op de hoogte en volg Rianne en Matthijs

08 Oktober 2012 | Verenigde Staten, San Diego

Omdat we vandaag van Los Angeles naar San Diego moesten rijden zijn we vroeg vertrokken. Rond 07:30 zaten we in de auto en om 09:50 waren we op het parkeerterrein van Sea World, dat om 10:00 uur open ging. We hebben er overigens meer dan een uur over gedaan om Los Angeles te verlaten. Via de snelweg, waar we dankzij de Carpoolbaan (heerlijk!)gewoon door konden rijden, maar wat een grote stad. In de ochtend trouwens ontbeten bij de McDonalds. Verder dus de hele dag Sea World. Een combinatie tussen dierentuin en attractiepark. Vooral de show met de orka's was heel gaaf. We zitten redelijk dicht bij de grens van Mexico dus ons hotel is Mexicaanse sfeer en we hebben heerlijk Mexicaans gegeten. Morgen staat er een rit op het programma van 6,5 uur, van San Diego naar Tucson.

• 09 Oktober 2012 - 07:12

Riet:

Hoi, hoi, Het is elke keer weer genieten om jullie verslagen te lezen. Ik kijk er elke dag naar uit. Veel plezier nog!

• 10 Oktober 2012 - 10:21

Yolanda:

Niet te geloven hoe groot deze stad is idd. Je moet er geweest zijn om dit te ervaren.